Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ (3/6/2010)

Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε από εμένα στον Μίκη Θεοδωράκη στις 3-6-2010. Δεν έλαβα κάποια απάντηση. Στις 25-11-2010, κατά τη παρουσίαση του βιβλίου "ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ-85 ΧΡΟΝΙΑ ΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙ" στο Ίδρυκα Κακογιάννης, του την έδωσα και ιδιοχείρως. Στα 24ωρα που ακολούθησαν πάλι δεν έλαβα απάντηση. Η απάντησή μου δόθηκε όμως με τον πλέον διαφωτιστικό τρόπο στην 1η Δεκεμβρίου 2010, όταν ο Μίκης Θεοδωράκης ανακοίνωνε την ίδρυση του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ "ΣΠΙΘΑ". Αισθάνθηκα πως έλαβα την απάντησή μου και πλέον διαπιστώνω πως δεν είμαι ο μόνος που είχε διατυπώσει παρόμοιες ανυσηχίες προς τον Μίκη Θεοδωράκη. Θέλω να πιστεύω πως διαδραματίσαμε όλοι μαζί ένα ρόλο, στην απόφαση του Μίκη για την ίδρυση του Κινήματος, αποδεικνύοντάς του πως υπάρχουν ακόμη Έλληνες εκεί έξω, έτοιμοι να τον ακολουθήσουν σε ακόμη ένα, σκληρότερο ίσως, αγώνα για την ανεξαρτησία της χώρας μας.

Είμαστε μαζί με τον Μίκη και θα τον στηρίξουμε με όσες δυνάμεις έχουμε για τον υπέρτατο σκοπό που μπορεί να "πολεμήσει" κάποιος' την υπεράσπιση της πατρίδας του...
 



Αγαπητέ κ. Θεοδωράκη,

Oνομάζομαι Χρήστος Σωτηρόπουλος και πήρα το θάρρος να (προσπαθήσω) να έλθω σε επικοινωνία με εσάς, ορμώμενος από την αναγκαιότητα της εποχής στη χώρα μας για δράση!

Δεν είμαι μέλος κόμματος, δεν είμαι αναρχικός, δεν είμαι ασφαλίτης, δεν είμαι "βαλτός", δεν εξυπηρετώ συμφέροντα τρίτων...

Είμαι 29 ετών, ιδιωτικός υπάλληλος (μέχρι το 2007 δημοσιογράφος) πατέρας δύο παιδιών, ο οποίος δεν ανέχεται να διασύρεται η χώρα του και οι πολίτες της με τον χειρότερο και χυδαιότερο τρόπο των τελευταίων 10ετιών!

Θεωρώ τον εαυτό μου ως Έλληνα που έχει "ξυπνήσει" από τον λήθαργο που έχουν επιβάλει εδώ και δεκαετίες οι Παγκόσμιες/Ευρωπαϊκές/Ελληνικές κυβερνήσεις τους πολίτες της χώρας μας και είμαι διατεθειμένος να δράσω για να
αντιδράσω στα όσα συμβαίνουν. Ευτυχώς δεν είμαι μόνος' Δυστυχώς, δεν είμαστε πολλοί...

Δεν είμαι τόσο νέος, ώστε να μην αντιλαμβάνομαι τα πράγματα ή να καθοδηγούμαι και να χειραγωγούμε από τρίτους, ούτε τόσο μεγάλος για να αισθάνομαι αδύναμος ή να επιλέγω τη λύση του "καναπέ" απέναντι στα πρωτοφανή επίθεση που δέχεται η χώρα μας.

Θέλω να δράσω, θέλω να αντιδράσω, θέλω να φωνάξω "τέρμα η κοροϊδία", θέλω να βοηθήσω να αλλάξει η κατάσταση στη χώρα μας, θέλω συνεισφέρω στην αλλαγή για χάρη των παιδιών μου και όλων των νέων/επόμενων γενεών, θέλω να εμποδίσω όσους επιθυμούν τη καταστροφή της χώρας μου, θέλω να μη μείνω σε λόγια αλλά να δράσω...

Εκτιμώ πως η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Από εδώ και πέρα, υπάρχει μόνο σκοτάδι, μόνο κατηφόρα, μόνο
παρακμή... Αλλά πιστεύω στη δράση και πιστεύω στην αντίσταση. Πιστεύω στη δύναμη του λαού και στη δύναμη να αλλάξει τη μοίρα του, ακόμη και στην εποχή μας.

Δυστυχώς, το σύνολο του ελληνικού λαού -ακόμη- δεν έχει συνειδητοποιήσει πως αυτή η χούντα που βιώνουμε τη τελευταία 10ετία είναι πιο αποτελεσματική από τη χούντα του Παπαδόπουλου.

Αν δούμε τανκς στην Ομόνοια, θα αντιδράσουμε αμέσως και θαρραλέα, προτάσσοντας τη νεολαία μας και τα στήθη μας, αλλά είμαστε τόσο "τυφλοί" και ανυποψίαστοι που δε συνειδητοποιούμε πως αυτή η χούντα έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό και δε χρησιμοποιεί όπλα χειρός, αλλά όπλα "εγκεφάλου" και δεν έχει ένα όνομα, αλλά πολλά!

Ποιός θα καταφέρει να αφυπνίσει τον διχασμένο ελληνικό λαό; Ποιός θα "σημάνει τις καμπάνες" για την απελευθέρωση της χώρας μας; Πως θα "σφίξει το χέρι" ο λαός, όταν αυτή η χούντα έχει μετατρέψει έναν λαό ηρώων σε λαό κομματικοποιημένων συμφεροντολόγων, καθοδηγούμενων συνδικαλιστών, αμόρφωτων νέων, φτωχών οικογενειαρχών, άτεκνων και ανέργων; Πως θα καταφέρουμε να ορθώσουμε σαν λαός το ανάστημά μας απέναντι στους σύγχρονους, πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικούς εχθρούς μας και να σταματήσουμε να είμαστε "θρεφτάρια κλεισμένα στο σφαγείο";


Με φάρο την ελληνική ιστορία και τη δική σας προσωπική μουσική και πολιτικοκοινωνική διαδρομή κ. Θεοδωράκη, έλαβα λοιπόν το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας. Από παιδί και έπειτα σαν δημοσιογράφος, το όνειρό μου ήταν να γνωρίσω ανθρώπους του δικού σας "διαμετρήματος" με τη δική σας ιστορία και προσφορά. Πλέον όμως, επιθυμώ να "επωφεληθώ" από αυτή την επικοινωνία για σκοπούς πολύ ανώτερους από ένα "παιδικό ή επαγγελματικό όνειρο".

Πλέον το ζητούμενο είναι η αφύπνιση του ελληνικού λαού. Το ζητούμενο για ακόμη μία φορά είναι η αντίσταση. Αντίσταση όχι με όπλα και μολότοφ, όχι με πολιτικές σκοπιμότητες, αλλά με αποκλειστικό γνώμονα το καλό των πολιτών αυτής της χώρας και των παιδιών μας.

Ας είναι η Ελλάδα για ακόμη μία φορά η αφετηρία, η έναρξη των παγκόσμιων αγώνων για να διώξουμε από πάνω μας τη χούντα που επιθυμούν να επιβάλουν σε όλους τους λαούς. Μία προσπάθεια που εκτιμώ πως κορυφώνεται στην εποχή μας με τη μορφή της "κρίσης"...

Γι' αυτό και πιστεύω πως ΤΩΡΑ είναι η ώρα για δράση. Ο σωστός και πιο αποτελεσματικός τρόπος λοιπόν είναι το ζητούμενο...

Σε αυτή τη προσπάθεια όμως χρειάζονται άνθρωποι με τη δική σας δυναμική και επιρροή, με το δικό σας ήθος και χαρακτήρα...

Ελπίζω ειλικρινά να μη σας κούρασα και εκλιπαρώ για την απάντησή σας. Ακόμη και μία σας συμβουλή θα ήταν κάτι το θεϊκό για εμένα...



Φιλικά και με απεριόριστη εκτίμηση,


Χρήστος Σωτηρόπουλος

κιν.: 6936949988
christos.sotiropoulos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου