(Αναδημοσίευση από την επίσημη ιστοσελίδα της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών)
«Ουκ εά με καθεύδειν το της Δραγώνα τρόπαιον» φέρεται να ανέκραξε ομάδα καθηγητών του ΑΠΘ. Μην πάει το μυαλό σας σε Μαραθώνες (Μιλτιάδης) και Σαλαμίνες (Θεμιστοκλής). Ως «τρόπαιον» νοείται την σήμερον η επιδότηση Προγραμμάτων και η χρηματική αμοιβή των υπευθύνων καθηγητών, όπως του διδύμου των εθνομηδενιστριών καθηγητριών Δραγώνα-Φραγκουδάκη. Όχι για να εισάγουν πιλοτικά τα αρχαία ελληνικά στα δημοτικά μας σχολεία, όπως κάνουν οι συνάδελφοί τους της Οξφόρδης στα δημοτικά της Αγγλίας, αλλά για να διδάξουν την μητρική γλώσσα των αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία, που έχουν «πολυπολιτισμική» κατ' αυτούς ποσοστιαία σύνθεση.
ΤΡΟΠΑΙΟΝ λοιπόν είναι σήμερα τα «τριάκοντα αργύρια» του προγράμματος της εθνικής μειοδοσίας του εκτουρκισμού όλων των μουσουλμάνων της Θράκης (14.000.000 ευρώ) που εισέπραξαν η Δραγώνα και η Φραγκουδάκη. ΤΡΟΠΑΙΟΝ είναι η χρηματική αμοιβή που εισέπραξε το δυσώνυμο δίδυμο και η Κουλούρη μαζί, από το πρόγραμμα «(Southeast European) Joint History Project» (JHP) της ευαγούς ΜΚΟ με τίτλο CDRSEE (λέγεται: Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη), με έδρα την Ολλανδία. Ο σκοπός του προγράμματος, που χρηματοδοτούσε ο περιβόητος Σόρος, υπενθυμίζουμε ότι ήταν: «to revise ethnocentric school histories» (να αναθεωρήσουν τα εθνοκεντρικά σχολικά βιβλία της Ιστορίας), για να πετύχουν «stereotype free history» (μια Ιστορία χωρίς Στερεότυπα). Επί τούτου επιστράτευσαν και την Ρεπούση, έχοντας τις πλάτες όλων των προσκυνημένων στην παγκοσμιοποίηση (Global Governance) πολιτικών μας - π.χ. Γιαννάκου, τώρα Διαμαντοπούλου (θυμηθείτε και τις υπογραφές υπέρ της Δραγώνα όλων των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ).
Αυτήν την στιγμή κοινοποιείται στα σχολεία το από 22-10-2010 έγγραφο του ΥΠΔΒΜΘ (με αρ. πρωτ. 133412/Γ2) με την πρόσκληση του ΑΠΘ προς όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας με ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ σύνθεση (αφού προηγουμένως είχαν ζητηθεί και δοθεί επειγόντως από όλες τις σχολικές μονάδες στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών.
Η πρόσκληση αφορά σε συμμετοχή στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», τριετούς διάρκειας, σχολείων που συγκεντρώνουν πάνω από 10% πληθυσμό αλλοδαπών και παλιννοστούντων (έβαλαν σκοπίμως και τους παλιννοστούντες μέσα στο κρίσιμο ποσοστό, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν τα πλείστα ει δυνατόν σχολεία της χώρας). Σκοπός του προγράμματος είναι δήθεν η καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας (υπ' όψιν ότι το εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει για να προάγονται οι πάντες - πρέπει να κάνει «ειδική αίτηση» κάποιος μαθητής για να μείνει στην ίδια τάξη). Οι πολυεπίπεδες δράσεις του προγράμματος έχουν ως ουσία την προετοιμασία των σχολείων για ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟ περιβάλλον και την καλλιέργεια κλίματος Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. «Οράματα», που φρόντισε η Δραγώνα να περάσει στο υπουργείο Παιδείας (αν και πλέον εκπαραθυρώθηκε για τις άμετρες αμαρτίες της). Ζηλωτές της «τροπαιοφόροι» είναι η καθηγήτρια Άννα Αναστασιάδη ως επιστημονική υπεύθυνη, ο Γ. Νικολάου που αναλαμβάνει την Δράση 3: «Καλλιέργεια κλίματος διαπολιτισμικής επικοινωνίας με την ανάπτυξη και εφαρμογή διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων και την αξιοποίηση αντιρατσιστικού υλικού», η Α. Ρεβυθιάδου με την Δράση 5: «Ενίσχυση της μητρικής γλώσσας των μαθητών», η Χ. Βιτσιλάκη με την Δράση 7: «Σύνδεση σχολείου και κοινότητας (ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς Λειτουργούς)», που αναφέρονται εδώ ενδεικτικά, για να σηματοδοτήσουμε το ποιόν του «Εθνωφελούς» προγράμματος.
Διερωτώμεθα, εμείς οι αφελείς Έλληνες εκπαιδευτικοί, δεν πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ η γνώση της γεωγραφίας μας με πολυεπίπεδα προγράμματα, που δυστυχώς διδάσκεται σε δύο μέρες (όσο και η χρήση της καφετιέρας), στο δημοτικό ώστε φτάσαμε να έχουμε σήμερα φοιτητές στο Πολυτεχνείο που δεν γνωρίζουν πού πέφτει το Καστελλόριζο και η Δωδώνη;
Δεν πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ η γλωσσική μας διδασκαλία με φράσεις διαχρονικών μεγάλων Ελλήνων φιλοσόφων και ποιητών, με διδάγματα της πλούσιας ιστορίας μας και των εθνικών μας παραδόσεων, με αρχαία ρητά και μύθους του Αισώπου στο πρωτότυπο κείμενο από το δημοτικό;
Είναι ευκολότερα τα αγγλικά στην Α΄ δημοτικού και τα γαλλικά ή γερμανικά στην Δ΄ δημοτικού; Ποιός καθηγητής εκεί στο ΑΠΘ σκέφτεται να επιδοτηθεί εθνοφελώς;
Δεν σκέφτεται κανείς τους πρόγραμμα «Καταπολέμησης της διαδόσεως των Greeklish» στην μαθητιώσα εν facebook και mobile phone νεολαία μας; Μα εδώ οδεύουμε στο σύγχρονο «ψηφιακό» σχολείο των Laptop και των διαδραστικών πινάκων (τρομάρα μας). ΕΛΛΗΝΙΚΑ θα γράφουμε;
του Αναστασίου Στάμου
Μέλους της πατριωτικής Αυτόνομης Κινήσεως Εκπαιδευτικών
και του Δ.Σ. της Επιτροπής Ενημερώσεως Εθνικών Θεμάτων
«Ουκ εά με καθεύδειν το της Δραγώνα τρόπαιον» φέρεται να ανέκραξε ομάδα καθηγητών του ΑΠΘ. Μην πάει το μυαλό σας σε Μαραθώνες (Μιλτιάδης) και Σαλαμίνες (Θεμιστοκλής). Ως «τρόπαιον» νοείται την σήμερον η επιδότηση Προγραμμάτων και η χρηματική αμοιβή των υπευθύνων καθηγητών, όπως του διδύμου των εθνομηδενιστριών καθηγητριών Δραγώνα-Φραγκουδάκη. Όχι για να εισάγουν πιλοτικά τα αρχαία ελληνικά στα δημοτικά μας σχολεία, όπως κάνουν οι συνάδελφοί τους της Οξφόρδης στα δημοτικά της Αγγλίας, αλλά για να διδάξουν την μητρική γλώσσα των αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία, που έχουν «πολυπολιτισμική» κατ' αυτούς ποσοστιαία σύνθεση.
ΤΡΟΠΑΙΟΝ λοιπόν είναι σήμερα τα «τριάκοντα αργύρια» του προγράμματος της εθνικής μειοδοσίας του εκτουρκισμού όλων των μουσουλμάνων της Θράκης (14.000.000 ευρώ) που εισέπραξαν η Δραγώνα και η Φραγκουδάκη. ΤΡΟΠΑΙΟΝ είναι η χρηματική αμοιβή που εισέπραξε το δυσώνυμο δίδυμο και η Κουλούρη μαζί, από το πρόγραμμα «(Southeast European) Joint History Project» (JHP) της ευαγούς ΜΚΟ με τίτλο CDRSEE (λέγεται: Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη), με έδρα την Ολλανδία. Ο σκοπός του προγράμματος, που χρηματοδοτούσε ο περιβόητος Σόρος, υπενθυμίζουμε ότι ήταν: «to revise ethnocentric school histories» (να αναθεωρήσουν τα εθνοκεντρικά σχολικά βιβλία της Ιστορίας), για να πετύχουν «stereotype free history» (μια Ιστορία χωρίς Στερεότυπα). Επί τούτου επιστράτευσαν και την Ρεπούση, έχοντας τις πλάτες όλων των προσκυνημένων στην παγκοσμιοποίηση (Global Governance) πολιτικών μας - π.χ. Γιαννάκου, τώρα Διαμαντοπούλου (θυμηθείτε και τις υπογραφές υπέρ της Δραγώνα όλων των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ).
Αυτήν την στιγμή κοινοποιείται στα σχολεία το από 22-10-2010 έγγραφο του ΥΠΔΒΜΘ (με αρ. πρωτ. 133412/Γ2) με την πρόσκληση του ΑΠΘ προς όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας με ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ σύνθεση (αφού προηγουμένως είχαν ζητηθεί και δοθεί επειγόντως από όλες τις σχολικές μονάδες στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών.
Η πρόσκληση αφορά σε συμμετοχή στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», τριετούς διάρκειας, σχολείων που συγκεντρώνουν πάνω από 10% πληθυσμό αλλοδαπών και παλιννοστούντων (έβαλαν σκοπίμως και τους παλιννοστούντες μέσα στο κρίσιμο ποσοστό, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν τα πλείστα ει δυνατόν σχολεία της χώρας). Σκοπός του προγράμματος είναι δήθεν η καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας (υπ' όψιν ότι το εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει για να προάγονται οι πάντες - πρέπει να κάνει «ειδική αίτηση» κάποιος μαθητής για να μείνει στην ίδια τάξη). Οι πολυεπίπεδες δράσεις του προγράμματος έχουν ως ουσία την προετοιμασία των σχολείων για ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟ περιβάλλον και την καλλιέργεια κλίματος Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. «Οράματα», που φρόντισε η Δραγώνα να περάσει στο υπουργείο Παιδείας (αν και πλέον εκπαραθυρώθηκε για τις άμετρες αμαρτίες της). Ζηλωτές της «τροπαιοφόροι» είναι η καθηγήτρια Άννα Αναστασιάδη ως επιστημονική υπεύθυνη, ο Γ. Νικολάου που αναλαμβάνει την Δράση 3: «Καλλιέργεια κλίματος διαπολιτισμικής επικοινωνίας με την ανάπτυξη και εφαρμογή διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων και την αξιοποίηση αντιρατσιστικού υλικού», η Α. Ρεβυθιάδου με την Δράση 5: «Ενίσχυση της μητρικής γλώσσας των μαθητών», η Χ. Βιτσιλάκη με την Δράση 7: «Σύνδεση σχολείου και κοινότητας (ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς Λειτουργούς)», που αναφέρονται εδώ ενδεικτικά, για να σηματοδοτήσουμε το ποιόν του «Εθνωφελούς» προγράμματος.
Διερωτώμεθα, εμείς οι αφελείς Έλληνες εκπαιδευτικοί, δεν πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ η γνώση της γεωγραφίας μας με πολυεπίπεδα προγράμματα, που δυστυχώς διδάσκεται σε δύο μέρες (όσο και η χρήση της καφετιέρας), στο δημοτικό ώστε φτάσαμε να έχουμε σήμερα φοιτητές στο Πολυτεχνείο που δεν γνωρίζουν πού πέφτει το Καστελλόριζο και η Δωδώνη;
Δεν πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ η γλωσσική μας διδασκαλία με φράσεις διαχρονικών μεγάλων Ελλήνων φιλοσόφων και ποιητών, με διδάγματα της πλούσιας ιστορίας μας και των εθνικών μας παραδόσεων, με αρχαία ρητά και μύθους του Αισώπου στο πρωτότυπο κείμενο από το δημοτικό;
Είναι ευκολότερα τα αγγλικά στην Α΄ δημοτικού και τα γαλλικά ή γερμανικά στην Δ΄ δημοτικού; Ποιός καθηγητής εκεί στο ΑΠΘ σκέφτεται να επιδοτηθεί εθνοφελώς;
Δεν σκέφτεται κανείς τους πρόγραμμα «Καταπολέμησης της διαδόσεως των Greeklish» στην μαθητιώσα εν facebook και mobile phone νεολαία μας; Μα εδώ οδεύουμε στο σύγχρονο «ψηφιακό» σχολείο των Laptop και των διαδραστικών πινάκων (τρομάρα μας). ΕΛΛΗΝΙΚΑ θα γράφουμε;
του Αναστασίου Στάμου
Μέλους της πατριωτικής Αυτόνομης Κινήσεως Εκπαιδευτικών
και του Δ.Σ. της Επιτροπής Ενημερώσεως Εθνικών Θεμάτων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου