Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΛΕΙΣΙΜΟ" ΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΤΟΥ CANTO GENERAL ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!




Πηγή: CretaLive.gr

Πλημμύρισε κόσμο το Κλειστό Γυμναστήριο Ηρακλείου, στα Δύο Αοράκια με αφορμή τη μεγάλη συναυλία για τον Μ.Θεοδωράκη , με τους ιστορικούς πρώτους ερμηνευτές, Μαρία Φαραντούρη και Πέτρο Πανδή.

"Η Κρήτη υπήρξε πάντα το πιο ισχυρό στήριγμα της ζωής μου. Το μουσικό μου ταλέντο και η αγωνιστική μου διάθεση είναι κληρονομιές των Κρητικών μου προγόνων.

Έτσι εξηγείται ο εσωτερικός μου διχασμός ανάμεσα στη Μουσική και την Πολιτική που για μένα σήμαινε και σημαίνει Αγώνας.

Αγώνας φυσικά για την Πατρίδα, την Ελλάδα. Κύριο γνώρισμα όλων των γνήσιων Κρητικών" -είπε μεταξύ άλλων ο Μίκης Θεοδωράκης που εμφανίστηκε και έκλεισε το πρόγραμμα τραγουδώντας το περιγιάλι το κρυφό!

στο στάδιο και ο κόσμος τον αποθέωσε...Σήμερα Σάββατο ο Μικής θα μιλήσει με πολίτες που συμμετέχουν στην οργάνωση 'Σπίθα' της Κρήτης και το απόγευμα θα κάνει ομιλία στο κλειστό γήπεδο.

Στη συναυλία ακούστηκαν αποσπάσματα από τα έργα - σύμβολα για την ελευθερία και τη δημοκρατία «CANTO GENERAL», «ΕΝΑΣ ΟΜΗΡΟΣ», «ΜΑΟΥΤΧΑΟΥΖΕΝ», «ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ» & «ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ»

ΣΟΛΙΣΤ ΣΤΟ ΠΙΑΝΟ: ΤΑΤΙΑΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΡΥΤΙΝΟΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:

ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου